20100829

Chapter Fifteen

Fitri Nur Shaqirin
aku baru kenal dye since taon lepas . waktu orientasi form 1 .
dulu minah gendut ne stay kat ipoh mali maa . HAHAHA ! sesat kat putra jap (jkjk xDD)
dulu aku ngan dye tak rapat ponn . hahaha !
aku ingat agi yang geng aku ade gado ngan geng dye . HEHEEH .
tapi tuh dulu2 . skang ne da baek .

aku jeles woo ngan dye ! dala comel , cantek plak . femes plak tuh .
HAHAHAHA ! dye slalu tolong aku kalaw aku need something :DD
itula gunenye kawan right !!?? hahaha !
aku start rapat ngan dye waktu akhir form 1 .
waktu tuh dye duk sebaris ngan aku n naie .
so time tuh agak rapat la jugee .
dulu dye pandai n rajen . skang terlebeyh pandai n terlebeyh rajen . jkjk :D
well aku pon da trikut dye . tapi tak 100% laa .

p/s : hey buncit ! sori kalaw terase ! HAHAHA ! kakak buncit :DD

-THE END-