20100902

Chapter Nineteen

Majlis Khatam Al-Quran dan Penutup Ihya' Ramadhan
tadi ade majlis penutup ihya' ramadahn ngan majlis khatam al quran .
aku tak dapat adiah pon . SHIT !
dorang kate dapat 5 inggit . adoy . aku benci sekolah ne !
huhuhu . tadi tak blaja pon . penat siall tadi .
yela , tolong cekgu kemas dewan . yang paleng penat waktu nak amek sejadah .
aku , qiena n jiha ulang alik duhh .
dala surau tuh jaoh .
adhooyy .

pastuh masuk kelas cam bese . aku rajen plak nak buat keje sains .
padahal tiru blakang je .
malas duhh nak carik jawapan . hehehehe .
pastuh rehat . slalu waktu rehat kiteorang pegi surau .
disebabkan ari ne ade khatam al-quran , so kiteorang tataw nak pegi mane .
aku just duk kat library . library pon sesak . adhooy .

pastuh diyana ajak aku tgok mijah n laen2 maen ceper .
dah lame tak maen ceper .
hahahaha . pastuh lepas rehat upper form , kiteorang pegi dewan . yela , ade majlis alarh tuh (malas nak tulis balek :P)
ade la macam2 kat majlis tuh .
and ade sorang mamat form 5 ne . dania cakap ensem .
name dye D***** H***** . HENSEM DUHH !!
aku pon terpikat . HAHAHAHA xDD

but but aku da suke kat orang laen . so good bye boy xDD
lepas majlis tuh pegi solat jemaah . aku ingat tak payah .
last2 kene gak . adooooyyyy !!
balek tuh cam bese larh . huahuahua

p/s : esok nak bawak camera . tujeh :P

-THE END-