20100904

Chapter Twenty-One

Cookies and Sleep
malam tadi aku tido lewat doe . macam bese arh . tapi semalam aku taley tahan sampai pkol 4 pagi .
slalu bole tahan . aku ase sebab chat ngan 'mamat gile' tu la kowt .
merepek2 kat aku . suh aku dgr lagu arh . nak blanje pisang arh .
cakap dye ensem arh . cakap sore macam afgan la . adooi .
penat aku layan kerenah dye .

hahaha ! pastu bani ngan farhan pulak kacaw aku .
baru plan nak maen game . last2 tak jadik . chat nagn dorang je la .
dorang ne merepek2 je . last2 aku tak tahan aku tido kowl 3 .
pastuh mak aku kejot sahur pkol 4.45 . sumpah ngan tok gile tuuuut .

aku pon lupe ape aku makan pagi tadi . lepas tuh aku tido jap kat bilek abg aku .
sebab bpak aku nak kemas bilek aku (aku ne type malas nk kemas bilek)
bangon2 mak aku suh tolong buat kuih . so aku pon tolong arh .
takat buat kuih corn flakes madu je . esok plak nak buat choc chip . tak saba nak makan !
HAHAHAHA ! lepas tolong buat kuih aku tido balek . hahaha !

tak puas tido kowt ! aku tido pkol 12 . bangon pkol 3 . pastuh tros tgok tv .
crite ayat2 cinta plak . nanges2 . HAHAHA !
sioodd . tu jeh ape aku tok ari ne .
hari yang SANGAAAAAAAAAAAAATTTT BOOOOOOOOOSSSSSSSAAAAAAANN !!

-THE END-