20100820

Chapter Ten

Weird Dream/The Happiest Day
Smalam aku ade mimpi yang pelik gile babi laa !
Aku mimpi aku duk kat tempat eyfa and mira duk kat tempat sarah kat dalam kelas . HAHAH !
kat tempat Zuliki plak ade mamat form 3 skola aku . HAHAHA !
mamat ukh cakap2 ngan aku . AWWW ! suke doee !
pastuh aku selongkar kat bawah meje eyfa . ade banyak gile kinder bueno .
aku bagi satu kat mamat ukh . heheheeh . ade can kan kan kan xD

pastuh tadi agak bes n agak tak bes laa . hohohoho .
tadi aku pegi la kat tafaz maju . nak beli barang2 didi . pastuh beli skali inai rambot kaler itam .
nak kalerkan kuku jee . hohohoho !
pastuh didi lupe nk beli yang wane perang nye . hohoho .
and tataw nak lepak kat ane . so didi call arh hasya . dye kat mane .
diorang kat man entah . after that , kiteorang pegi laa blok 2 . ingat an nk pegi umah mimie .
time nak call mimie ukh , aku n didi duk la kat rumput nee .
time aku dok ckp2 ngan didi tetibe Adhan lalu .
AWWWWW !! MALU GILE BABI LAA !! dye naek moto ngan kawan dye .
HEE ! MAJAL MAJAL MAJAL !!!!
pastuh aku call naie dye kat mane . dye ckap kat skola ngan miraa .
so aku n didi pegi lee kat skola .
tggu laa dorang kat busstop sebab terlalu penat . HAHAHAH !

pastuh mira n naie pon trun . naie ajak pegi taman nyamuk kat umah lanie .
dtg2 jee ade laki tido kat pondok . rase pelik laa jugee . nak maen pon malu kan .
pastuh aku dok bce komik jee . bosan gile . HAHAH !
naie , didi n mira cakap2 pasal abnde ntah . sumpah mls gile nak taw .
hehehehe . pastuh nak blarh la kan . da ade orang potong rumput kat situh .
pastuh didi n naie ckp dorang nmpak laki kat pondok ukh maskukkan tangan kat dalam seluar ...
and ...*paham2 lerr .
eeeee ! geli gile aku dgr ! pastuh kiteorang pagi kat taman kat klinik plak .
asalnye nk pegi kat library . pastuh nmpk gang2 dzul so serong pegi taman kat klinik .
HAHAHA ! pastuh ckp2 . lepak2 .

and than pulangg .. otw pulang tuh bala datang doee !!
aku ternampak 'MAMAT SIAKK' ukh naek moto pegi mane ntah . OMG !!
time tu gak aku dpt firasat yang bale akan menimpa aku . memang bawak malang punye orang !!
time aku jalan nk balek kat umah aku tetibe 'MAMAT SIAKK' ne ternampak aku .
aku ingat dye tak nmpk . ape lagi dye n kawan2 dye pndang2 aku .
nak start ejek aku larh tuh ! aku tunjuk fuck kowt ! kwan dye pndang2 . HAHAHAH !
pastuh dye pon pandang and dye ampir nk langgar kete depan dye . serve you right !
pastuh ape lagi aku cepat2 naik tangge . aku fobia nk naek lif . penat siodd !!
umah aku dala tingkat lapan ! :O
smpai2 ukh nk mintak air . HAHAHAH !
ayoo . sumpah aku bnci mamat tuh . -..-
key laa people , that all for today . hee , byee :D

The End ...