20100822

Chapter Eleven

Kampung Kampung
tadi baru aku pulang dari kampung . hahaha ! smalam aku balek kampung .
kat kampung aku busan siakk !! tv rosak doee !! ayooo !! pastuh tak bawak laptop plak .
hehehe . memang bosan gile nak mati arh .
aku ingat nk naek moto . tapi aku takot jatoh jee .
HAHHA ! pengecut gile an an an xDD

smapai2 je kat kampung aku tros tido kat katil atok aku .
HUAHUAHUA ! atok aku tade tempat nak tido .
jahat gile aku weyh -..-
aku tido lame giel arh . pkol 6 cmtuh bru aku bangon . bangon2 ukh memang penat la kan .
bukan lagi brtenage . wahh ! ayat cm ape jee xDD
adek aku plak maen game ben 10 .
HAHAHAHA !
aku pon join skali . huahuahua ! skali skale kann .
bes doee maen game tuh . daripade maen game WWE kan .

pastuh aku mandi . PERGH !! SEJUK GILE BABI ARH !
tros aku segar . HAHAHAHA ! mak aku ngan mak ngah aku nak buat karemel(tataw eje maa) .
hahaha ! amek bau perot tros berbunyik . ergh ! bertape aku perlukan makanan ,
gugur iman aku baw karemel toh . OYEHH !! tak saba nk makan !!
pastuh aku dgr cite yang atok aku nk beli astro . YESS !! akhirnyaa !!
nnti waktu raye bole arh tgok cite kat astro an an an :D

pastuh waktu bebruke gile lambat aeh doee ! sumpah da tak tahan ! ERGH !!
akhirnyaa !! lepas azan bole gak berbuke ! aku tibai karemel ukh . nyum nyum nyum !
sedap doee !! aku amek agi sepotong ! and letak banyak sikit gule dye tuh . HAHAHAHA xDD
manis2 arh bess ! lepas tibai karemel aku makan nasik lauk tomyam .
ayam dye gile sikit !! ARGH ! tak puas makan ! pastuh aku minum air milo yang mak ngah aku buat .
rase dye pelik gile argh !! heheheeh .


p/s:atok aku dah maju . HEHEHEH xDD

The End