20100825

Chapter Twelve

Boringgg
Buhsan laa ari ne . ari ne aku tak datang skola . saket perot doee !
HUAAA !! pedih gile arh ! masuk tndas da byk kali kot .
ergh . aku ase aku just makan nasi lauk ikan kari je . and air milo . YUM YUM !!
lazat sekali maa ! tapi ape PUNCE uateme aku saket perut eyh ?
pelik2 . ARGH !! aku bnci saket perut !!

smalam pulak memang hari paleng gile doee ! ALLAH !!
waktu kat bengkel aiman , amir , amun , jenol , apin , fikri , shakir n hazeem maen rabe2 doe .
ALLAH !! bpak arh !! bute mate akuh ! depan pompuan pulak ! eee !
aku , intan , eyfa ngan zuliki da tak tahan so kiteorang kua dari klas .
err . aku ingat da okay so kiteorang pon masok la balek . masok2 je dorang maen lagi .
errr .
gile laa dorang tuh . pastuh zuliki marah . dye ckap arh tataw ke pegang kemaluan sendiri .
pastuh zuliki tersasul . dye cakap kan da lepas kemaluan aku . HAHAHAHAAH !
mcm bodoe2 jee ! gile arh minah toh !
HAHAHA !

memang ari pelik doe samalam ..
byak bnde brlaku . bnde pelik2 plak toh . HUHUHUHU
-THE END-