20100907

Chapter Twenty-Four

SELAMAT HARI RAYA !!
to all muslims out there , HAPPY EID ! maen2 lah mercun yee !
HAHAHAHA ! sepatotnye jangan maen , but aku suke maen . nak buat mcm mane .
kalau nasihat pon tade gune . pakcek aku siap beli mercun lagi towk anak sedare kesayangan dye ne (aku la tuh xDD)

sempena raye ne aku nak mintak maaf kepade semua manusia yang pernah aku buat salah .
walaupun aku da lupe kesalahan aku , korang tolong arh maafkan yee .
kalau aku annoy kau ke i'm soooooo sorry !
tulus ikhlas dari hati nee .

raye tahun ne aku balek ari kames . shit ! aku balek kampung belah mak aku .
and and raye tahun ne aku pakai baju wane biru .
and and ade satu cite . makcik aku dah siapkan baju aku . but last2 minit mesin jahit dye rosak .
makcik aku tak sempat buat baju raye mak aku .
so mak aku tade arh baju raye taon ne . sian sian .
mak aku kene pakai baju biru yang lepas2 .

p/s : tak saba nak maen mercun xDD

-THE END-