20100914

Chapter Twenty-Five

RAYA PALING GEMPAK BEBEYH !!

maybe tak berape gempak untuk korang . but gempak gile untuk aku !
tahun lepsas punye raye sumpah bosan .
tahun ne aku raye kat kampung mak aku .
hampir semua yang balek kampung .
tapi ade satu je family tak balek kampng .
pak lang n mak lang aku punye family tak balek .

tapi KESAAAHH ke ? HAHAHAHAHA ! aku tak bape rapat ngan diorang .
sebab ntah . memang tak rapat . nak buat camne .
okay2 , we start the story .

raye pertame !! urmm , agak bosan arh . baraan(konvoi) pon tige family je .
family aku , pak chik ngan cik wan .
HAHAHA ! name pelik2 kan kan kan ??
pegi bape rumah eyh ?? forgot plak .
hehehehehe . tapi aku banyak tak dapat duet raye .
sebab diorang ingat aku dah keje . WHAT THE F*** !!!

mampus korang arh ! balek je dari beraye , maen mercun . bodoe , maen mercun waktu petang2 .
pastuh maen bakar2 . macam bangang2 je . budak2 kat kampung aku nak bakar aku .
die pikir aku makanan ?? -..-''

malam tuhmaen arh mercun cam bese . banyak gile mercun pak chik aku beli !
pastuh tido .. (sangat bosan kan -..-'')
raye kedua pulaa , pegi kat kampung belah bapak pulaa .
mule2 pegi beraye jap kat umah sdare2 .
and pastuh pegi la kat kampung . sampai2 je syafiq dah ade .
tak ku sangka dia akan datang pada hari raya ini !!
dah tuh bawak kawan pulak !! kawan dala HANDSOME !!
tinggi2 giyuh ! form 3 plak !!
hahahahaha ! aku tergoda ngan gelak dye xDD

pastuh tgok arh diorang maen game . diorang balek pukul 4 .
dah tuh curik bunge api adek aku . tak gune btol -..-''
malam tuh paman ipin and wak iton datang . (my daddy org jawa . ty )
malam tuh jugak bapak aku nak pegi menjale .
buang tebiat ape . adek bapak aku , bik kiah nak follow .
abg apit n bik ina pon nak follow .
pe lagi , aku pon join arh skali ! pergh ! waktu malam plak !
pukul 9 camtuh ! jalan pakai pelite je . seram siall !!

pastuh ade ke patot ade 'periuk api' !!
'periuk api' paling masyuuuuk penah aku jumpe !
sape pijak .... PERGHH !!
memang berbau gile nak mati arh !
aku ampir2 nak pijak pulak ! geli geleman aku . da sampai kat sungai bapak aku stat menjale udang .
malam tuh bik ina n bik kiah asik cite pasal zaman diorang kecik2 dulu .
aku ngan abg apit gelak2 jela .
and and abg apit sikit agi pijak 'periuk api' paleng besa .
HAHAHAHAHA

lepas tangkap udang tuh , kiteorang pon pulang .
sampai kat umah dalam pkol 10.30 camtuh arh .
HAH ! sebelom bapak aku pegi menjale ,
aku , aimin , adek aku , abg apit , kak mira ngan abg leh maen mercun depan rumah .
lawak2 shial diorang ne ! maen baleng mercun mancis kat orang arh . macam2 arh !

lepas balek dari jale ape agi , tido arh !
raye ketige ! agak tak best . coz tade baraan !!
wtf bebeyh !
pagi tuh bosan gile . malam tuh best gile ! HAHAHA !

malam tuh tgok cite kecoh betul . sumpah semua tgok cite tuh .
gelak2 arh . pastuh tgok gambar kawen kak ana ngan abg ejal .
muke aku paleng buruk . dorang boleh agi zoom in muke aku .
babiiiii !!

raye keempat . sedih2 . dah nak pulang daa . sempat la jugak tgkap gambar satu family !
ONE BIG HAPPY FAMILY !!
huahuahua ! lepas tgkap gambar , paman ipin and the family ( cehh -..-'') pon pulang .
pastuh kiteorang pun pulang .

p/s : act tade arh gempak mane pon .

-THE END-