20101002

Chapter Twenty-Six

Lalalalala

buhsan siodd . dah la aku baru baek dari demam . huaaaa !!*menguap
ade ke patot mak bapak aku kejot pkol lime ?? dah la aku tido kowl 2 !!
dah tuh baru aku nak tido tibe2 ade org call .
kowl 1 plak tuh !! aduuuh !! pale aku dah nak pecah plak !!

rupe2 nye sedare aku call . dye kate anak dye meninggal dunia . inalillah !! gile arh !
anak dye baru 1 taon camtuh !! dala comel gile !!
die meninggal coz jantung berlubang . aduuuh . kesian sedare aku .

urmm , pastuh , sepatut nye arini pegi open house .
rumah danun , asilah n mira jamal . but yg mira jamal tuh tak jadik kot . coz didi tak pegi .
tapi aku tataw arh nk pegi ke tak .
sebab syuhada anak selamat pon satu !! aku call punye la byk kali dye bukan nye nak angkat fon !!
gediiiiiikk !!

hahaha . btw computer aku baru okay . baru sihat .
sama mcm tuan dye . baru sihat gak :P

p/s : act aku still demam skit2 :P

-THE END-